Ontwikkelingswerk Puerto Cabezas - Reisverslagen van Roy Cuppen - WaarBenJij.nu Ontwikkelingswerk Puerto Cabezas - Reisverslagen van Roy Cuppen - WaarBenJij.nu

Ontwikkelingswerk Puerto Cabezas

Ik ga samen met een klasgenoot mijn minor doen in Puerto Cabezas, Nicaragua. Wat ik daar allemaal ga doen is het volgende, ik probeer het zo kort mogelijk uit te leggen;). We gaan werken voor Stichting Marijn, een vrijwilligersorganisatie welke aan 82 gezinnen de mogelijkheid biedt om onderwijs te volgen en voorlichting te krijgen op het gebied van gezondheidszorg. Wij helpen mee en ontwikkelen projecten voor Stichting Marijn. Ook gaan we zelf een onderzoek doen in Puerto Cabezas. Naast al het werk gaan we natuurlijk ook het land verkennen en willen zoveel mogelijk zien van het land. De reis is er om te leren maar vooral ook om te genieten!

Recente Reisverslagen:

09 Mei 2012

Casi back to de Lage Landen

26 April 2012

Genieten!

10 April 2012

Semana Santa

22 Maart 2012

Koude voeten

14 Maart 2012

Electriciteit?!
Roy

Welkom op mijn webblog! Hier kun je alles lezen over wat ik allemaal beleef in Nicaragua. Het kan zijn dat het een lap tekst is, maar neem gerust de tijd en ik zou het leuk vinden wanneer je iets achter laat!

Actief sinds 06 Jan. 2012
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 26340

Voorgaande reizen:

06 Februari 2012 - 13 Mei 2012

Ontwikkelingswerk Puerto Cabezas

Landen bezocht: