Nog een maand voor vertrek! - Reisverslag uit Erp, Nederland van Roy Cuppen - WaarBenJij.nu Nog een maand voor vertrek! - Reisverslag uit Erp, Nederland van Roy Cuppen - WaarBenJij.nu

Nog een maand voor vertrek!

Door: roycuppen

Blijf op de hoogte en volg Roy

06 Januari 2012 | Nederland, Erp

Nog een maand en dan is het zover! Alles is geregeld alleen een paar opdrachten vanuit de opleiding moeten nog afgerond worden. een daarvan is het aanmaken van een reisblog, bij deze;). Op het moment ben ik aan het uitvogelen hoe het allemaal werkt dus het kan zijn dat het niet allemaal kloopt! Wat ik, samen met Tim, allemaal ga doen in Nicaragua vind je op de homepage van mijn album. Nog even genieten van Nederland, leuke dingen doen met mijn vriendin en met mijn vrienden en 6 februari is het zover!!

Ik stop er mee, tot de volgende keer!

  • 06 Januari 2012 - 13:56

    Jolijn:

    Veel plezier. Het is hier super, leuke collega's, en gezellige kinderen. Ik ga het allemaal erg missen. gr. Jolijn

  • 06 Januari 2012 - 14:41

    Roel:

    Spannend jongen! Maar het komt allemaal vast wel goed:D Voor het zover is moeten we nog wel een keertje een flink feestje vieren;0

  • 07 Januari 2012 - 12:41

    Angelique:

    Het valt niet altijd mee om pubers te interesseren voor aardrijkskundige onderwerpen. Als de leerlingen weer eens afdwalen, dan zal ik jouw blog beamen. Ik weet zeker dat ze dan allemaal geinteresseerd zijn in mijn les. Ik ga je reis, samen met de leerlingen, proberen te volgen.
    Veel succes met de voorbereidingen!!

  • 07 Januari 2012 - 12:42

    Laura Vd Sanden :

    Spannend!! Allebei succes met de laatste voorbereidingen!

  • 07 Januari 2012 - 18:31

    Marijke:

    Hee, veel plezier daar! Ik ga proberen om je te volgen!!
    Groetjes Marijke

  • 08 Januari 2012 - 13:52

    Sandy:

    Wat leuk, geniet nog van de laatste voorbereidingen... Succes!

  • 08 Januari 2012 - 19:07

    Samira:

    Haa Roy!

    Jemig, het is al bijna zover! Ik weet nog wel dat ik je hier enige tijd geleden over sprak! Ik ben benieuwd naar je verhalen, die je daar gaat opdoen! Ik ga het in de gaten houden!

    X Samira

  • 10 Januari 2012 - 09:06

    Rene Wijsman:

    Dat ziet er interessant uit. Nog de beste wensen voor 2012.

  • 20 Januari 2012 - 10:18

    Lisa:

    Super gaaf Roy!
    Alvast heel veel plezier :) Dat wordt komende donderdag nog even lekker stappen met de klas en daarna afscheid nemen van jullie. Maak maar lekker veel foto's dan zal ik de klassen ook eens laten zien wat jullie gezien hebben! :D
    Liefs, Lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roy

Welkom op mijn webblog! Hier kun je alles lezen over wat ik allemaal beleef in Nicaragua. Het kan zijn dat het een lap tekst is, maar neem gerust de tijd en ik zou het leuk vinden wanneer je iets achter laat!

Actief sinds 06 Jan. 2012
Verslag gelezen: 396
Totaal aantal bezoekers 26348

Voorgaande reizen:

06 Februari 2012 - 13 Mei 2012

Ontwikkelingswerk Puerto Cabezas

Landen bezocht: