nog een paar dagenn!! - Reisverslag uit Erp, Nederland van Roy Cuppen - WaarBenJij.nu nog een paar dagenn!! - Reisverslag uit Erp, Nederland van Roy Cuppen - WaarBenJij.nu

nog een paar dagenn!!

Door: roycuppen

Blijf op de hoogte en volg Roy

02 Februari 2012 | Nederland, Erp

hmm... - 5 graden of 30 graden, sneeuw of zon, binnen voor de kachel of een terras, de kriebels beginnen nu toch echt te komen!! Voor de reis is alles geregeld, kleren e.d. klaargelegd, hele medicijnkast geleegd en documenten ingescand en gekopieerd. Nu alleen nog een paar dingen regelen voor school. En laat juist dat de grootste ellende zijn haha, maarja dat wordt dan even zwetend achter de pc in Nicaragua aan school werken.
De laatste paar dagen staan in ieder geval in het teken van genieten! Genieten van mijn meisje en van vrienden en familie!

Ik stop er weer mee, het volgende berichtje zal waarschijnlijk in Granada zijn!

Groeten

  • 02 Februari 2012 - 22:37

    Anne Van Hees (UC):

    Roy!!

    Ik heb jullie niet meer fatsoenlijk gedag kunnen zeggen. Maar ik vond jullie leuk gezelschap op het Udens College. Hopelijk is het allemaal gelukt met de stage en heb je alles goed af kunnen ronden.

    En nu gaat het grote avontuur dan bijna beginnen. Spannend!! Sterkte met afscheid nemen van alles en iedereen hier. En voor maandag een heel goede reis!

    Let goed op jezelf, succes daar, veel plezier en het allerbelangrijkste: GENIET!!!

    'Je kunt pas tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten.' - Loesje

    Ik ga je verhaaltjes (en mooie foto's?) volgen. Dus houd ons maar goed op de hoogte.

    Groetjes, Anne

  • 03 Februari 2012 - 10:26

    Yvonne:

    Hoi Roy
    het grote avontuur gaat beginnen geniet ervan en denk ook een beetje aan ons in het koude kikkerlandje.
    Ik zal mijn koffiemaatje wel missen en ook je geklets!! Maar de tijd vliegt dus nogmaals geniet!

    groetjes je schone moeder

  • 03 Februari 2012 - 14:51

    Rianne:

    Hé Roy
    van ons Yvonneke deze weblog gekregen. Ik zal je reisverhalen en ervaringen graag lezen. Geniet van deze geweldige ervaring, jongen!
    Succes voor je ouders (moeten jou een lange tijd missen) maar vooral voor ons Anouk!

  • 04 Februari 2012 - 16:36

    Suzanne Van Houten:

    Kei veel plezier Roytje =) Geniet van t zonnetje! Xxjes

  • 05 Februari 2012 - 10:12

    Pauluschhh:

    Was een goei feestje Roy. Heel veel fun en succes in Nica! Hou ons op de hoogte!

  • 05 Februari 2012 - 11:07

    Ellenromviel@ziggo.n:

    ROy wij wensen je een goeie reis
    en heel veel sucses en doe de groeten aan Jet wij zullen je met belangstelling volgen
    Groetjes Piet en Ellen

  • 05 Februari 2012 - 20:14

    Wilma:

    Roy, veel plezier en geniet van deze unieke kans. Nog enkele uren en dan naar Puerto.Ik zit vol spanning te wachten op je eerste verslag en foto's.Groetjes en tot 15 mei of op skype.


  • 06 Februari 2012 - 19:33

    Gerte:

    Goeie reis Roy, ik ga je volgen.
    Groetjes Gerte

  • 07 Februari 2012 - 09:20

    Wilma:

    Alles goed gegaan met de reis, nu in Granada, hebben jullie geen gedoe gehad in Maimi? we zijn benieuwd naar je eerste verslag. Groetjes en xxx vanuit Erp. ps ik mis je gezever.

  • 07 Februari 2012 - 12:08

    Helene:

    Hai Roy!
    Ik lees bij de andere berichten dat je inmiddels gearriveerd moet zijn. Je hebt er zo lang naar toe geleefd en eindelijk is het nu zover, leuk!
    Heel veel succes met je "opdracht" daar en vergeet vooral niet te genieten (ook van het weer), neem genoeg tijd voor alles!
    Ben benieuwd naar je verhalen en foto's.
    Nogmaals een goeie tijd toegewenst!!
    Groeten, Helene (collega)

  • 07 Februari 2012 - 19:11

    Ad Van Alphen:

    Roy,

    Heel veel succes in Puerto Cabezas bij Jet van Os, Funcdacion Marijn. Ik hoop dat je het er goed naar de zin zult hebben en dat het jou biedt van je (mag) verwachten, al zal dat wel moeilijker in te schatten zijn (denk ik) ander land, andere cultuur andere omstandigheden etc. etc.
    Ik ben benieuwd naar jouw ervaringen. Mvrgr penningmeester Stg Marijn Mariaheide.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Roy

Welkom op mijn webblog! Hier kun je alles lezen over wat ik allemaal beleef in Nicaragua. Het kan zijn dat het een lap tekst is, maar neem gerust de tijd en ik zou het leuk vinden wanneer je iets achter laat!

Actief sinds 06 Jan. 2012
Verslag gelezen: 466
Totaal aantal bezoekers 26351

Voorgaande reizen:

06 Februari 2012 - 13 Mei 2012

Ontwikkelingswerk Puerto Cabezas

Landen bezocht: